söndag 13 maj 2012

Gårdagen, utan bilder..

Som jag har ältat. Vänt och vridit. På hur det egentligen kändes igår och hur det gick egentligen.
Och här kommer mitt försök att reda ut det, kort:
Väder och vind blev helt ok trots allt, så förutsättningarna var ju bra. Dumt att hoppas på en bättre tid än förra gången, speciellt med en månads långt löpuppehåll, men sån är man väl lite till mans? Man liksom hoppas hoppas...

Jag startade med brandmän och poliser dvs i ett bättre startled än tidigare, detta visste jag om, men ändå... De drog iväg i värsta tempot.. Jag försökte efter bästa förmåga att hänga med, men redan efter 1,5km kom illamåendet. Och trots att jag drog ned på tempot försvann det inte. Så jag fick bryta en princip, jag fick gå i 25-50m, innan jag skulle sega mig uppför första bron. Grinig, sur och besviken, jag tappade sugen och liksom struntade lite i alltihop. Kroppen var där, men inte knoppen. Ingen vilja, geist eller förmåga att ta i lite extra. Gick lite extra vid varje vätskekontroll.

Och alla sprang förbi mig, ALLA. Man kan nog säga att det, fysiskt, men främst mentalt, var det värsta Varvet.
Så minst 21 gånger tänkte jag ALDRIG MER!

Så hur gick det då, med tiden? Jo, tack, 1,56, vilket är det bästa jag gjort. Så kan det gå, tydligen.

Och fast jag aldrig ska göra det igen, finns det några grejor jag skulle vilja prova att göra annorlunda...

4 kommentarer:

  1. GRATTIS du är verkligen en kämpe!!
    BRA jobbat Malin!!!
    KRAM
    Maria

    SvaraRadera
  2. Jätte bra ju, nästa år får du med dig din lillebror det har han lovat så bara en gång till Malin?! :) puss och kram

    SvaraRadera
  3. Tackar !! Om det blir nån mer gång får vi se. Risken finns...

    SvaraRadera
  4. ha ha ha... du är ju bara hur BRA som helst.
    Fick kämpa för att inte skratta högt här på jobbet!!!

    LÖV JU SISS!
    Gott kämpat!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)