söndag 25 november 2012

Tack å hej hörrni!

Jag pausar igen. Jamen jag vet, det är skittradigt att jag upprepar mig och sen kanske dessutom inte ens själv bryr mig om vad jag nu skriver utan kanske skriver ändå.
För det ju liksom hänt förut. Flera gånger.

Jag har för mycket jobb. För många barn. För mycket annat jag måste styra med. Jag har lika många knasiga funderingar om allt möjligt dom tidigare. Men när jag väl tar mig tid att sätta mig..har de skingrats.

Så mitt sista inlägg för nu blir detta tips; lägg inte nykokt mannagrynsgröt på armen. Det blir sällan bra. Lite som detta kortet. Och de flesta andra som har hamnat här.

Nu kör jag lite Instagram istället, om ni mot all förmodan skulle undra vad jag håller på med. Där heter jag norgrensvensson.

Vi hörs! Kram..

1 kommentar:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)