söndag 18 november 2012

Söndagskväll

Nu knyter vi ihop den här helgen... Ibland hinner man ingenting, ibland får man gjort litegrann och ibland får man till det ordentligt. Den här helgen har varit helt ok... Vi har både hunnit med att göra ingenting och att bocka av grejor från listor. Och det gillar ju jag. Listor. Och att bocka av dem.

Lördagen drog hela familjen iväg för att fixa med lite kläder till ett kommande decemberbröllop och lite födelsedagspresenter och julklappar. Lyckades relativt bra, med tanke på förutsättningarna. Alla tyckte väl inte att det var så lattjo precis hela tiden. Om man säger så. Men det är kanske alltid lite utav en "chansning" med familjemedlemmarna under 1 meter.
Såg en fin bil på parkeringen.

Idag blev jag kuppad att vara med på en inomhusträning i fotboll. Jag var nervös på riktigt. Sådär så att man måste springa på toan i ett kör. Det var faktiskt 12 dryga år sedan sist...om man inte räknar den där gången när storebror sprang ner mig och sabbade mitt knä (hela 6 år var den lille rackaren). Dr var så kul! Åh jobbigt. Nu kommer jag ju vilja göra det igen. Fördärvat!

Å slutligen fick vi till ett bullbak också. Några frös vi in och resten åt vi (och jag) upp.

Just det, har flängt upp några julgardiner till. Så nu kan det strax få bli advent. Hittade också ett gammalt favoritcitat, värt att visa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)