fredag 8 juni 2012

Den kreativa ådran

Brukar sällan ge sig till känna. Men nu på morgonkröken, när de flesta barnen sov här, fipplade jag runt lite med min nya kompis IPhone... Lite komiskt att tänka på att det inte var mer än några månader sen som jag ruskade på huvudet åt folk som skaffat ny dyr telefon, fast inte för att ringa utan för att de skulle surfa på dem. Nötter! Tänkte jag. Om dem. Å andra sidan tänkte ju jag att internet bara var en nördtrend som lugnt och fint skulle dö ut av sig själv. Haha, ni hör ju själv! Vem som är det stora nötet...

Iallafall det finns en hel roliga appar, har hittat en om man vill greja med kort. Å det var ju det jag egentligen skulle skriva, att jag grejat med under denna tidiga lördagstimme.

Voila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)